כיצד לבחור את הצלם שמתאים לכם?

צלם מגנטים הפך להיות הטרנד המבוקש ביותר בעשור האחרון, כך שכיום צלם המגנטים הינו חלק בלתי נפרד מכל אירוע: מחתונה ועד יומולדת. צלם מגנטים מקצועי נמצא תמיד במקומות הנכונים, בזמן הנכון ומצליח להנציח תמונות מיוחדות ורגעים ספונטניים. אם כך נשאלת השאלה איך לבחור צלם מגנטים לאירועים מתוך כל כך הרבה צלמים?

רוב בעלי השמחות משקיעים המון זמן במציאת אולם מתאים ודיג'יי טוב - אך את צלם המגנטים משאירים לרוב לסוף ומזניחים את חיפוש הצלם המתאים. חשוב לזכור - צלם המגנטים הוא הצלם שישאיר לאורחים שלכם מזכרת בלתי נשכחת מהאירוע המיוחד שלכם ולכן זו לא אטרקציה נחמדה שניתן להקל בה ראש. לכן ככל שתתנו את הדעת לגבי צילום מגנטים לאירועים כך תותירו טעם טוב יותר לאורחים שלכם. וכאן קיימת השאלה איך אפשר לבחור?

ננסה לעשות קצת סדר בעניין צלם מגנטים וניתן לכם כמה כלים שיעזרו לכם לבחור צלם מגנטים לאירוע באולם:
•מספר הצלמים – כמות המוזמנים שלכם באירוע משפיעה על לא מעט משתנים, חלקם הם מספר מנות האוכל, גודל האולם, מן הטבע הוא שאם יש לכם הרבה מוזמנים כדאי שתבררו אם אותו צלם מגנטים מגיע לבד או עם צוות של 2 או יותר בהתאם לצורך. יש לכך סיבה מובנת והיא שבמהלך האירוע קורים הרבה דברים, אורחים רוקדים, קופצים, שרים וכדומה, על הצלם להיות זמין ולתפוס את אותם רגעים ספונטניים. אם הוא מגיע בעצמו הרי שלא יוכל לצלם ולהדפיס ולהכין את המגנטים באותו זמן, משהו יהיה על חשבון משהו אחר.

•כמות מגנטים – יהיו שיבטיחו מגנטים ללא הגבלה, לרוב אף אחד לא בודק את צלם מגנטים ולא סופר כמה חולקו ולמי חולק תבדקו ותנסו לבקש בסוף האירוע עוד פעם את כל המגנטים שיודפסו מחדש ויוכנו סביר להניח כי אף אחד לא ייתן לכן, כך שמגנטים ללא הגבלה זו הבטחה שלא מתממשת.

•עובי נייר הדפסה – החוקיות פשוטה, נייר עבה = איכות, נייר דק = איכות ירודה. לצורך ההבנה דף נמדד באיכותו על פי משקלו כלומר ככל שהוא כבד יותר כך הוא איכותי יותר, דף מדפסת סטנדרטי הינו במשקל 80 גרם, הדפסת הזמנות לחתונה היא על דפים 170 או 300 גרם. לכן תמונות מגנט על נייר 170 גרם זה מספיק ומצוין, כל מה שמעל לזה יהיה רק יותר טוב ואיכותי.

•עובי למינציה – זה עובי הניילון שעוטפים את התמונה המודפסת לפני הדבקתה על דף המגנט. 80 – 125 מיקרון הוא עובי סטנדרטי כאשר ה 80 יותר גמיש אך עדיין מספיק ומצוין למגנט.

•דף מגנטי – דף זה הינו סטנדרטי לחלוטין עוביו כ 0.4 מילימטר, הוא אחיד לכולם אפילו לשילוט שמודבק על רכבים.

צלם מגנטים איכותי, מקצועי וטוב לאירוע הבא שלכם
אמנם מדובר על צלם מגנטים אולם כמובן שמתחילים מהמלצות, ההמלצות הטובות ביותר נמצאות על המקרר של המכרים והחברים שלכם, פשוט מי שנראה טוב יותר או איכותי יותר הוא זה שיתאים לכם. חשוב לקיים פגישת היכרות ולתאם ציפיות, כמה מגנטים עובי נייר וכדומה, אל תתפתו למשפטים כמו ללא הגבלה או נייר “סבבה”, תכתבו הכול, חשוב לרשום בדיוק מה מקבלים, מה הובטח וכדומה. בזמן האירוע עצמו מומלץ לקחת בן משפחה ולבקש ממנו לבקר ולבדוק את כל האטרקציות שבאירוע וביניהם את עניין צלם מגנטים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

צילום מגנטים ומשבר הקורונה