טיפים למגנטים לאירועים

קבלו כמה טיפים לבחירת החבילה הנכונה של מגנטים לאירועים:


1. ההמלצה הטובה ביותר היא לסגור צלם מגנטים שיש לכם הכרות עם העבודה שלו. חפשו על בין המגנטים שלכם לאורך השנים את המגנט הישן ביותר שהחזיק מעמד בצורה המיטבית ביותר. אם על המגנט את מספר הטלפון של הצלם - תתקשרו! זה יהיה מבאס מאוד אם האורחים שלכם יראו מגנט דהוי מהחתונה שלכם כעבור שנה, זה מעיד על חיסכון.

2. רצוי לברר אם הצלם מגנטים לאירועים הוא צלם מקצועי או שהוא משלים הכנסה "מהצד" ועובד בתחום בצורה חובבנית, שיש לו ידע מקצועי בהפעלת מצלמה (כן גבירותיי ורובתיי, לצערנו לא חסר חובבנים בתחום). האם הצלם מצלם רק מגנטים? או שהוא עוסק גם בצילום אירועים? צילום חינה? צילום ברית? צלמים שעוסקים בצילום של מגוון סוגי אירועים לרוב מקצועיים הרבה יותר.

3. כדאי וחשוב לדעת שאין דבר כזה מגנטים ללא הגבלה לאירועים, אין צלם מגנטים לאירועים שמפתח יותר מ- 500-600 מגנטים בחתונה. שלא יעבדו עליכן!

4. שעת סיום הצילומים - אנחנו שומעים המון פעמים מזוגות שהתחתנו על כך שצלם המגנטים שלהן "חתך" מהחתונה כבר ב- 22:00- ואנחנו נגיד לכן, אל תוותרו על חתימת חוזה מול צלם המגנטים לאירועים שלכן, חוזה שבתוכו יהיה כתוב שעת הסיום של הצילומים בחתונה. בדרך כלל מדובר על חצות - תרצו יותר? תברר מה העלויות הנוספות במידה ותרצו שהצלם ישאר זמן רב יותר.

5. תשאלו תמיד אם הצלם מגנטים לאירועים מגיע כצלם בודד או עם עוד צלם/עובד - באירועים בהם מגיע צלם בודד הוא עשוי להעלם מהרחבה לזמן רב משום שהוא צריך גם לצלם, גם לפתח את המגנטים וגם לחתוך אותם. כמובן שעובד נוסף גורר עלות נוספת, אבל זה כדאי.

6. בררו מאיזה אזור מגיע הצלם? כדאי שהצלם יגיע מהאזור בו מתקיים האירוע - נסיעה ארוכה של הצלם עשויה לגרור עלויות מיותרות של דלק וזמן מבוזבז. לדוגמא - אם האירוע שלכם מתקיים בחיפה, כדאי להזמין צלם מגנטים בחיפה.

7. טווח מחירים הוגן לצילום מגנטים לאירועים, עם מגנטים באיכות גבוהה ועם צלם שמגיע עם עובד נוסף הוא בין 1200-1400 שקלים, שווה להשקיע קצת יותר ולקבל שירות אמין ומגנטים איכותיים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כיצד לבחור את הצלם שמתאים לכם?

צילום מגנטים ומשבר הקורונה